Poznaj więcej szczegółów o pozycjonowaniu Krakow
Pozycjonowanie to różne działania mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, produktu bądź usługi.
Algorytm Google klasyfikuje każdą stronę internetową na podstawie plus minus 200 najrozmaitszych faktorów. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają między innymi linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), prędkość ładowania, a także jakość treści.
Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik dostaje listę stron, które algorytm uznał za najlepiej dopasowane do powyższego zapytania. Jakie adresy pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których treść jest niepowielona z innych witryn i odpowiednio wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także ilość linków odsyłających do naszej strony.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz je ekspertom z agencji SEO
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, w związku z tym warto oddać pozycjonowanie i optymalizację stron i sklepów internetowych specjalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również programowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Zlecając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie jest teraz nieodzowne!
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do administratorów stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszową działalność niemądrze jest w XXI w. nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie śpią w walce o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków blisko 97% osób szuka online informacji o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak dużej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument zdecyduje się na nasze usługi.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]