Jesteś ciekawy jak zatrudnić agencję SEO? Kliknij tu.
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie ekspertów.
Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Nie można negować, iż cała branża usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozkwita zasadniczo tylko za sprawą Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Yandex lub Bing, nadal liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w internecie, powinien powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły jest to niełatwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się solidna firma SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
- umiejętność estymacji czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google podkreśla też, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą większe rezultaty zwykle po paru miesiącach pracy.