Aby skorzystać z doświadczenia specjalistów agencji marketingowej Kraków, skieruj się tu
Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych oddziałów ds. marketingu, tymczasem małe firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.
W czym pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, plakatów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze również przyciągające, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji konferencji, spotkań z klientami lub targów wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanego oraz harmonijnego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]